niedziela, 12 grudnia 2010

Polish Christmas at Darling Habour 2010 - cd. scena

________________________________________________

Pierwsza część występów jest na fotogalerii Radia 2000fm.
http://www.fotogaleriaradia2000fm.blogspot.com/

Nie utrwaliłam wszystkich artystów, na festiwalu byłam od godziny 14.30. I mniej więcej od tej pory sfotografowałam występy, choć "uciekł" mi zespół Kujawy, bo w tym czasie fotografowałam kioski. Musicie szukać na innych stronach polonijnych z Sydney...

Barbara Henclewska - dyrektor artystyczny festiwalu.










Ray Woods Band
















Beata Wald












Dziecięcy zespół taneczny Lajkonik




Patrycja Mikołajska



Lajkonik









Kapela Staśka Wielanka z dziećmi z Lajkonika



Michał Macioch, Patrycja Mikołajska






Goście z Polski - Kapela Staśka Wielanka



Beata Wald i Jacek Limanowski



Aleks Agaciak - trąbka



Organizatorzy festiwalu



Staszek Mikołajski dyrektor organizacyjny festiwalu
_________________________________________________

Więcej z DH
www.rozmaitosci-fotografie.blogspot.com

www.celejewskafotogaleria.blogspot.com

www.celejewskafoto.blogspot.com

www.fotogaleriaradia2000fm.blogspot.com

www.celejewskapolonia.blogspot.com

_________________________________________________

Foto Ela Celejewska